31 Mayıs 2016 Salı

Evde Nasıl Cilt Maskesi Yaparım

Cildinizde aydınlanma,Sıkılaşma,Sivilce ve Lekelerden Kurtulmak İstiyorsanız Mutlaka Okuyun

Evet arkadaşlar bugün size çok güçlü bir tarif vereceğim.Benim ailemde sık sık kullanılır.Babannem hiç bir zaman kiraz kabuklarını,karpuz çekirdeklerini atmazlardı.Onları dövüp krem yaparlardı.Ve bu ikisine gençlik iksiri derlerdi.Hep komik gelirdi.Ama git gide bayan olsun erkek olsun kendimize dikkat etmek istiyoruz.Bu tarif bizde çok fazla uygulanır.Ben bunu paylaşmak istiyorum.

Beyaz kil,Mısır unu ve Krem Maskesi

misir-unu-maske
sikilastirici-maske
 Evet arkadaşlar malzemelerimiz
mısır unu(doğal bulmaya çalışın),
herhangi bir cilt kremi,
beyaz kil...



beyaz-kil-maskesi
Eğer tek bir kişilik yapacaksanız hepsinden bir çay kaşığı koyup.Karıştırın.Yüzünüze dairesel hareketler ile uygulayın.Ve 20-30 dk sonra ılık su ile tekrar dairesel olarak hafif bastırarak-özellikle burun çevrenizde siyah nokta çok ise biraz daha bastırın-maskeyi çıkartıyoruz.Temizlemesi bazen insanı kanser ediyor.Ama o maskeden sonra cildinize bir bakın nasıl parlıyor.Gözlerinize inanamayacaksınız.



Cildimiz en işlevsel çalıştığı zaman gecelerdir.Uyku vakti.Her sabah kalktığınızda göremediğiniz,gözeneklerden atılmış kiri mutlaka temiz bir su ile temizleyin.
Bazı insanların gözenekleri daha açıktır.Bu kişilerde siyah nokta beyaz nokta sivilce oluşmasına uygun bir cilt tipidir.Bu kişilerin bu tarifi özellikle uygulamasını istiyorum.Çok şaşıracaklar.
Mısır unu gözenekleri sıkılaştırır,Kil gözeneklerdeki kiri,siyah noktayı,akneyi,beyaz noktayı temizler,krem ise temizlenen cildi nemlendirir.Bu muhteşem üçlünün mucizelerini sizde yaşayın...


Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

2 yorum:

  1. Bunu da sevdim.Malzemeleri cep tel.umla çektim.Kaç yaşımızda olursak olalım bakım şart.Dur ben bunu her yerle paylaşayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım bir öğrenci evi olarak haftada bir mutlaka yapıyoruz.Arkadaşlarım falan çok şaşırıyor.Çok uygun ve doğal.Çok ama çok memnun kalacağına eminim.Çok teşekkür ederim değerli yorumun için *-*

      Sil