29 Mayıs 2016 Pazar

El Emeği Göz Nuru-DIY

Kendinizin uğraşıp yaptığı şeyler hem beyninizi dinç tutar,hem de bakış açınızı değiştirir.

Ve çok güzel bir hobi.

dıy-hediye
kendin-yap-dıy



















Çoğu evde vardır.Olmasa bile uygun bir fiyatta temiz edebilirsiniz.
Şimdi bunun ortasında ki tahtayı söküyoruz..

Ve söktüğümüz bu dijital tahtayı bir çevçeveye
silikon ile yapıştırıyoruz.

Bu kadar.İsterseniz hediye isterseniz masanızı canlandırabilirsiniz...

Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

6 yorum:

  1. :D küçükken çok severdim kendisini 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her evde mutlaka oluyordu zaten.Şimdi masamda böyle birşey yaptık çok güzel oldu yorumunuz için teşekkürler *-*

      Sil
  2. Bu yazı tahtalarını çok severdim 😁 Zaten elinden kalem düşmeyen bi çocukmuşum çizimlerim de güzeldir 😁 Güzel değerlendirmişsiniz DIY yapmayı ben de çok seviyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masa üstünde çok güzel duruyor.Çok kullanışlı.Teşekkür ederim *-*

      Sil
  3. Bundan yapmalıyım ben camına yazıyordum ama bu daha güzelmiş fikir için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şık duruyor mutlaka yapın gören arkadaşlarım da hiç zaman kaybetmeden yaptılar.Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim *-*

      Sil