31 Mayıs 2016 Salı

Evde Sigarayı Bırakma

evde-sigarayi-birakmaSigara bulaşıcı bir virüs gibi.İnsan hayatını her yönden olumsuz etkiliyor.Çoğu zaman benim gibi sizde bırakmayı denemişsinizdir.Ama bazılarınız başarılı olmuş olsa da çoğu bu işlemi başarı ile gerçekleştirememiştir.

Öncelikle "Ben sigarayı seviyorum." yada "Kahveden yemekten sonra vazgeçilmezim" diyorsanız öncelikle bilmelisiniz ki yüksek ihtimalle siz bağımlısınız.Öncelikle bunu kabul etmeniz gerekiyor.
Sigara çok lüx bir durum.Cebinizi siz farketmeden kısıtlıyor.Mesela 3 gün boyunca sigaraya para harcamadığınızı düşünün,ailenizle,arkadaşlarınızla bir sosyal ortam yaratabilirsiniz.
Yada ne bileyim kapalı bir yerde arkadaşlarınızla yemek yiyorsunuz,yemekten sonra sigara içmeye çıkıyorsunuz içerideki arkadaşlarınızın yaptığı sohbeti kaçırıyorsunuz.Aslında kaçırdığınız daha bir sürü şey var.Bu kendinize alıştırdığınız bir olumlama.Sabah kalktığınızda kahvaltı yapmanız gerektiğini nasıl biliyorsanız ve bunu yapmak zorundaysanız,sigarayı da bu şekilde beyninize standart yapılması gereken bir şey gibi tanıtıyorsunuz.


Belki çoğunuz biliyordur Allen Carr yöntemini,bu şahıs benim gözümde harika bir insandır.Çok güzel bir şekilde insanlara sigarayı bıraktırıyor.Kitapları da var ve gayet uygun.Kitabı okuyan insanların %90'ı bırakıyor.Kendimde dahil.Arkadaşlarıma da bu konuda yardımcı oldum.Ama bana kalırsa görsellik okumaktan daha kolay işliyor beynimize.Ben sizden 1 saat ayırmanızı ve aşağıda paylaşacağım videoyu izlemenizi tavsiye ediyorum.Sigarasız günlere...



Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

6 yorum:

  1. Bu videoyu sigarayı bırakmak zorunda kaldığımda mutlaka seyredeceğim.Ama hazır değilim Kips, ne güzel bloğun varmış senin.Bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet ece abla bırakmak istediğin zaman mutlaka izle ben inanmazdım bir video ile bırakılacağını.Ben ve ailem bu video sayesinde bıraktık.Bu samimi,güzel yorumunun için çok ama çok teşekkür ederim.Çok çok mutlu oldum *-*

      Sil
  2. Ben bu videoyla iki kez sigarayı bıraktım ama geri başladım ama tekrar bırakacağım. Sigarayı bırakmak isteyenlere bende bu videodan bahsediyorum çok başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hayret verici ama insan izlediği gibi soğuyor sigaradan *-*

      Sil
  3. Sigarayı bırakanları kutluyorum. Bırakmayanların da duman altı olmaktan bir an önce vazgeçmelerini diliyorum. Çıkın bir temiz havaya. Oksijenin ne güzel bir şey olduğunu öğrenin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oksijenin varlığını en çok sen yaşıyorsundur yasemin abla *-* Çok teşekkür ederim *-*

      Sil