29 Mayıs 2016 Pazar

Erkekler için Roll-On

Roll-on?

Roll-on vücudumuzdan salgılanan teri gidericidir.Ucunda bulunan bir top yardımıyla şişesindeki sıvıyı koltuk altımıza uygulamamızdır.

Roll-on Nasıl Kullanılır?

Roll-on u gün içerisinde sık sık kullanan çok arkadaşım var.Ben bunu tavsiye etmiyorum.Her ne kadar gün içinde bizi kurtarsa da gözenekleri biraz da olsa kapattığı için sık kullanılmasını tavsiye etmiyorum.
En ideali duşunuzu bi güzel alın.Arkasından roll-on kullanın.Ve biraz kurumasını bekleyin hemen üstünüze kıyafetlerinizi geçirmeyin.Leke bırakır.
Ben uzun süre kullandım bıraktım.Çünkü hangi ürünü kullanırsam kullanayım gömleklerimi leke yaptı.Sizde eminim kıyafetlerinizi özenerek alıyorsunuzdur ve de böyle bir problemlemden benim karşılaştığım gibi bir çok insan şikayetçi.

avon-erkek-roll-on
Evet arkadaşlar yaklaşık iki haftadır bu ürünü kullanıyorum.Ve benim için mucizevi gibi.Duştan sonra kullanıyorum ve ertesi gün yataktan kalktığımda hala roll-onun kokusu devam ediyor.Deneme amaçlı üniversiteden arkadaşlarımdan sipariş verenler oldu ve şu an için onlarda çok memnun.Fiyatına göre bana kalırsa denenmesi gereken bir ürün.


Sipariş için İletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz veya aşağıya yorum bırakın ben sizinle ilgileneyim.

Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

0 yorum: