29 Mayıs 2016 Pazar

Avon Perceive Bayan EDP 3 lü Set Büyük İndirim

Avon Perceive İndirim...

avon-perceive-indirim

Kullanıcıları biliyordur.Baya klasikleşmiş ve en çok satan kokulardan biridir.Erkek parfümlerine göre bayanların ki daha kalıcıdır.EDP olduğu için.
İçeriği beyaz biber,sarı frezya ve gardenya dan  oluşmaktadır.Bence gayet kullanışlı bir pakettir.Hem kendinize hem de arkadaşlarınıza hediye edebileceğiniz bir paket.

Ürünü sipariş etmek isterseniz sağ üst tarafta bulunan İletişim kısmına tıklayıp bana email aracılığıyla ulaşıp telefon numaramı alabilirsiniz.Ya da aşağıya yorumlarınızı bırakın ben size geri dönüş yapayım.

Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

6 yorum:

  1. bu parfümü bir zamanlar sıkça kullanmıştım hoş ve hafif☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insanı boğmayan bir kokusu var dediğiniz gibi hafif:) Yorumunuz için çok teşekkür ederim *-*

      Sil
  2. Ayy yanlışlıkla facebook yorumu atmışım yaaa. Şey diyordum ben ne zamandır avondan alışveriş yapmıyorum ama eskiden parfümlerine bayılırdım. Bu arada son yayınıma bir bakın derim sizin için yararlı olacağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel kokuları var *-* Her bütçeye de uygun.Hemen ziyaret ediyorum *-*

      Sil
  3. En sevdiğim kokulardan az kullanmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hafif bir kokusu var.Günlük kullanıma bire bir😊😊 Bir anne yorumu ile daha karşılaştığım için cok mutluyum teşekkür ederim 😊😊

      Sil