30 Mayıs 2016 Pazartesi

Her gün mutlaka bir yumurta

Birçok uzman tarafından yumurtanın içinde yüksek miktarda kolestrol olduğunu iddia ettiği için bir çok sofrada vazgeçilir hale geldi.Ama en son yapılan bir açıklama ile de yumurtanın içindeki kolestrol hiç bir şekilde insanın etkilemiyor.Yani rahatlıkla muhteşem kahvaltılarınıza dönebilirsiniz.
yumartanin-faydalari

Ne kadar saçma.Bir yandan biri çıkar zararlı olduğunu iddaa eder kimi çıkar hayır mutlaka tüketilmesi gerekir der.Ben sizler için güzel bir araştırma yaptım gelin kafanızdaki soruları aklınızdan silelim...

Yumurtanın Faydaları
  • Protein bakımından çok güçlü,
  • Omega 3 (Avuç avuç hap içmenize gerek yok)
  • B vitamini
  • Kolin
  • Selenyum
  • D vitamini
Omega 3 dedim ama şöyle bir açıklık getirmek istiyorum.Çiftlik yumurtaları daha zengin besin değerleri vardır.Nedeni ise genellikle çiftlik tavukları keten tohumları ile beslenmektedir.Keten tohumuda yüksek miktarda Omg 3 içerdiği için çiftlik yumurtaları daha yararlıdır.

Keten tohumu demişken sindirim olsun,yorgunluk olsun hepsini söküp atar.Günde bir fincan çayını mutlaka için.Benim gibi çok fazla yararını göreceğinize inanıyorum.Her neyse ne diyorduk.

Yumurta...Arkadaşlar şöyle bir sey benim ilgimi çok çekti.Yumurtanın kabuklarını sakın atmayın...
Yumurtanın kabuğu kalsiyum açısından çok zenginmiş.Havan gibi toz haline getirebileceğiniz bir gereçle yemeklere katabilirsiniz.
Mutlaka günde bir tane yumurta yemelisiniz.Bir hafta boyunca her gün bir tane tüketin gün içinde nasıl aktif bir yaşamınız olduğunu göreceksiniz.Tavada tüketmeyin.Besin değerlerinin çoğunu kaybediyor.Yumurtayı pişirirken katı yapmayın.Rafadan tüketmeyi tercih edin.En kötü kayısı kıvamında tüketin.Pişirme dakikalarını öğrenmek isterseniz yorumlarda buluşalım...

Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

2 yorum:

  1. Deryaninsorgunlugu17 Haziran 2016 20:20

    Ben her gün yiyorum kolesterolüm filan da yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yararlarını benden daha iyi biliyorsundur derya ablacım *-*

      Sil