2 Haziran 2016 Perşembe

Yumurtaların Son Kullanma Tarihine İnanmayın

Yumurtaların Son Kullanma Tarihine İnanmayın!


Geçtiğimiz günlerde "Her gün mutlaka bir yumurta" adında bir yazı yazmıştım.Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Her neyse çok ilginç  bir şey öğrendim ve bunu hemen sizinle paylaşmak istedim.Öğrenci olduğumuz için yumurtayı biz fazlasıyla tüketiyoruz ama bazen de son kullanma tarihi geçmiş olanları güvenemediğimiz için kullanamıyorduk.Bu birkaç kez başıma geldi ve bir şeyleri ziyan etmenin ne kadar kötü bir davranış olduğunu yokluğu bildiğimiz için *-* bu durum bizi üzüyordu.Bunun için internette bir araştırma yaptım ve bir teknik buldum.Eğer sizde yumurtanızın bozulduğundan çok emin değilseniz küçük bir tüyo vereceğim.Belki bilenleriniz vardır.


yumurta-son-kullanma-tarihi
Çok kolay bir deney ben hemen denedim ve çok şaşırdım.Yumurtanızı su dolu bir bardağa koyuyorsunuz.Eğer yumurta suya batıyorsa içiniz rahat olsun yumurtanız bozulmamıştır.Ve gönül rahatlığıyla tüketebilirsiniz.Eğer ki yüzüyorsa,o yumurta hava almış oluyor ve bozulduğunu gösteriyor.Sizde deneyebilirsiniz.

Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

7 yorum:

  1. Teşekkürler bundan faydalanacağım.

    YanıtlaSil
  2. Çok faydalı bir bilgi paylaşmışsınız, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok çok teşekkür ederim.İnşallah bir gün işinize yarar *-*

      Sil
  3. Merhabalar..Küçük ama değerli bir paylaşım yapmışsınız. Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Samimiyetiniz için çok teşekkür ederim.Çok mutlu oldum yapmış olduğunuz yorumdan.Tekrardan teşekkürler *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek..Mutlaka işime yarayacak bu bilgi. Emek her zaman değerlidir benim için..

      Sil
    2. Çok düşüncelisiniz burada bana yeni olduğum için yapılan yorumlar çok önemliymişim gibi hissettiriyor.Siz harika bir insansınız beni çok ama çok mutlu ettiniz *-*

      Sil